Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. július 13., kedd

boldogságosságosság

Végülis.Boldogságos.Meleg van.Eddig ezért imádkoztam,utáltam,hogy fázom.Kívül-belül.
Háromszor írtam át ezt a bejegyzést,nem szerettem volna,ha világfájdalmasra sikerül. Mert egyébként felesleges,nem? Nem lesz attól jobb,hogy ide nyekergem ki kicsi szívem búját-baját.
Mert hátha nincs.

"és mivel szeretnél foglalkozni?"
Az elmúlt napokban többször kérdezték meg tőlem,mint eddig valaha.
Őszintén?
Marhára nem tudom. Tényleg.Terveim vannak,hogyne lennének. Természetesen egyik egyikebb,mint másikabb.
Majd csak lesz belőlem valam(k)i.

Jelenleg közelebbi céljaim vannak.
Például:
  • kapolcs
  • osztályozó
  • munka(nem a kertben)
  • minél többet találkozni Velük
  • megzabolázni a fegyelmezetlen háziállataimat,mert a fejemre nőnek,Istenbizony
  • befejezni azt a rohadvány irományt

"Én?Legfeljebb,egyszer.Többet nem.Nem vagyok ruhatáros,hogy kétszer megfogjam
ugyanazt a ...ruhát."

liebe grüße,

Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése